Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Foredrag i Naturcentret 17/1 kl. 19-22

Foredrag i Naturcentret 17/1 kl. 19-22 1 uge 2 dage ago #615

• Gitte
  • Gitte's profilbillede
  • Administrator
Den 17. januar 2019 arrangerer jeg et spændende foredragsaften på Severin fra 19.00 - 22.00.

PROGRAM

Vi har 2 spændende punkter på programmet.
Først får vi besøg af Anne-Mette Nørregaard og hendes foredrag "Familie på farten - Østersøen rundt 2018".
Anne-Mette Nørregaard er eventyrer og forfatter. I 2007-2008 deltog Anne-Mette Nørregaard i 'Verdens vakreste skitur' på Antarktis sammen med nordmændende Randi Skaug og Kristin Moe-Krohn. Nytårsaften 2007 besteg hun Mount Vinson på Antarktis som første danske kvinde. Hun har krydset Indlandsisen og har vandret verdens bjerge og fjelde tynde. Anne-Mette Nørregaard er optaget i Kvindelige Eventyreres Klub og har desuden dyrket en lang række idrætsgrene.
Denne aften fortæller hun altså om det at udforske verden på cykel, sammen med børn.

Dernæst kommer Mads Dellgren, fra Dellgren Fysioterapi & Bikefit.
Mads Dellgren fortæller om sit arbejde som bikefitter for kendte cykelryttere, bla. Peter Sagan, Ivan Basso, Daniele Bennati, elitetriathleten Line Thams og verdensmesteren i MTB, Simon Andreassen. Mads giver desuden fif til bikefit og styrke af kroppen.

Prisen for denne aften er 100,- kr og er inkl. kaffe og kage. Beløbet betales ved indgangen, forhåndtilmelding er nødvendig send SMS til 40233713
Alle pengene går ubeskåret til Scleroseforeningen, som jeg samler indtil via min deltagelse i Cykelnerven 2019.

Mange hilsner
Gitte Jakobsen
Sidste redigering: 3 dage 22 timer ago af Gitte.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.